Ekip: Unknown


Yaz sezonunda çıkıcak olan Glasslip animesinin PV'sini bulup hemen çevirdim. İyi Seyirler.


Çeviri : Hikigaya-kun


  Online İzle  


VK








{ 3 Yorum yap... Konuya yapılan yorumlar }

  1. Hmmm...
    Sağlam bir hayat kesiti geliyor gibi gördüm sanki. pv'ye göre konuşacak olursam baya güzel bir seri bekliyorum. Bu arada Hikki :D
    Sen yine de uyarı ekle "Hayat kesiti" sevmeyenler izlemesin diye :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seri o yazın sıcağına soğuk su gibi gelecek bak demedi deme :) Güzl bir seri bekliyorum bende baş karakter süper. Hayattan kesitlerle bile zevk alamayan varsa artık bir şey demiyorum. En azından bir şeyler öğrenebiliriz bence herkes izlesin :D

      Sil
  2. Bunu izlerken bile nedense bi hüzün kapladı :( animeside belkide ağlarım ne diyim Pv için çok teşekkürler..

    YanıtlaSil

Hikigaya Fansub Araçları

Hikigaya Sohbet

Hikigaya-Funsub

Son Yorumlar

- Copyright © Hikigaya-Fansub -Tema Edit: EVK- Tasarım: Hikigaya Fansub - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!.. -